alanya haber sitesi

Haber Takip Merkezi – Güncel ve Tarafsız Haber Sitesi – Ülkenin Nabzını Tutan Site

Tüketiciler en çok hizmet sektörü, bankacılık ve abonelik hizmetlerinden dertli

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, tüketicilerden gelen şikayetlerin her sene arttığını kaydederek, "Her sene önceki seneyi mumla arar hale geliyoruz. Her sene tüketici haklarına bir törpüleme yapılıyor ve şikâyetler artıyor. Artık "çok ...

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin: Tüketici Haklarına Dikkat Çekti

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, tüketicilerden gelen şikayetlerin arttığına dikkat çekerek, “Her sene önceki seneyi mumla arar hale geliyoruz. Tüketici hakları her sene bir törpüleme alıyor ve şikâyetler artıyor” dedi. Şahin, tüketicilerin haklarını aramaları gerektiğini belirtti.

Perakende ve Hizmet Sektoründe Şikayetler Artıyor

Şahin, perakende sektöründe mal satışı ve hizmetlerde artan şikayetlere dikkat çekerek, “Bankacılık sektörü ikinci sırada yer alıyor, üçüncü ise abonelik hizmetleri” şeklinde konuştu. Güzellik merkezleri konusunda da endişelerini dile getiren Şahin, hizmet sektörünün şikayette birinci sırada olduğunu vurguladı.

Şahin, Türkiye’de tüketicilerin haklarını aramaları gerektiğini belirterek, “Türkiye’de tüketicilerin haklarını arama oranı çok düşük. Bu durum haksızlıkların devam etmesine sebep oluyor. Haklarımızı korumak için bu oranı artırmamız gerekiyor” şeklinde konuştu.